Klicka
h�r f�r b�de en intervju och en trailer.

Kommentarer?
Fr�n ett RE4 i rymden till ett on-rail-shooterspel i rymden. M�ste s�ga att det ser fan lyckat ut.
Av att d�ma s� g�r spelet fortfarande ut p� att skiva upp monster som alla ser ut som krockoffer fr�n sv�ra bilolyckor. Ser n�stan lite kusligt ut med.
Jag uppskattar inte skitstormen p� IGN. De som klagar p�st�r att det finns f�r m�nga on-railsskjutare(4,5 stycken p� wii?)... N�r jag tittar p� trailern och funderar p� Dead space's stridssystem s� blir jag heln�jd. Ett FPS med skr�ckatmosf�r p� r�ls d�r man m�ste t�nka strategiskt i och med vad man skjuter utav -Vad fan kan g� fel
![[tard]](gfx/smilies/tard.gif)
?
Har bara spelat demot f�r f�rra spelet, som mest fokuserade p� action. Hur �r �ventyrandet i spelet egentligen?
Har sett filmer d�r det mesta verkar g� efter ett bl�tt str�ck i golvet, bortsett fr�n partierna d�r man hoppar omkring ute i rymden f�r att avancera.
Om spelen delar milj�, g�r det verkligen s� mycket att man inte l�ngre beh�ver r�ra sig fritt i den?